Friday, October 21, 2011

So Far So Good


Salam.

We received remarkable feedbacks from the audience as well as performers. We humbly appreciate semua jenis support; pujian, kritikan, tenaga, idea dan penyertaan. We feel sorry for those who couldn't make it that night. 

Selepas Pilot, kami juga menerima beberapa request dari performers untuk PENTER akan datang. Alhamdulillah syukur. Jelas di situ kita dapat lihat warga UKM dahagakan satu acara yang santai di mana peserta tidak perlu rasa tertekan untuk perform, ergo persembahan itu akan jadi lebih ikhlas dan kita dapat enjoy sama-sama. Plus, we don't need to compete with each other. We share. :)


Buat masa ini, insyaAllah jika tiada aral melintang kita akan muncul semula dengan PENTER S01E02 (Season 1, Episode 2) dalam minggu pertama November. Setakat ini kita dapat kumpulkan tiga kumpulan:


  1. Siti and Her Cats
  2. Aadyamaatra Alumni (Khairul Anuar)
  3. Drumline (Artis Budaya - Percussionist and the gang)
Masih ada performers dari episod lepas yang belum puas perform. Therefore mereka akan membawakan kelainan dalam persembahan akan datang. Kita masih buka penyertaan. We consider any kind of performance, solo atau berkumpulan. Jadi jangan tunggu lama-lama. Isi borang sekarang!

Amar B.
Founder of PENTER

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management